HEmmaaa.

Nu är jag hemma i skogen.
Tidig morgon i Oslo. Sov hela vägen på tåget. Gick inom jobbet och fick en kaffe innan jag
mötte upp pappa och ordnade lite saker. Hem. På med musik och packa in julklappar, Elis & Tiger var i högform och skulle vara med ÖVERALLT. Nu kom Tiger in med sin första fångade Mus - Jag satte mig på bordet och ringde till mamma. Ja vad ska man göra?
Sen blev det fight mellan Elis och Tiger när Elis snodde musen från Tiger. Ja lite drama här i Nordstugan.
Jag orkade inte vara i köket så jag tog med min dator och ligger nu i soffan och har inga större planer om att göra så mycket idag.
Imorgon blir en hektisk dag så ska vila idag. Känner mig fortfarande eksamens-trött...
Igår var det vardagslyx med ute middag (meget god mat) och film! Så mysigt sådär mitt i veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback