Fredag!

Inget lov här inte. Dagen fullspäckad. Upp halv 7 för att göra mig iordning för en dag i stora staden K-stad.
Först till näsdoktorn. Gjorde tester på min näsa för att se om jag verkligen var tät i näsan. Svaret kommer om  1 1/2 månad. Men sköterskan sa att jag hade dåligt luftflöde så hoppas på en operation!
Sen shoppade jag loss - minst sagt. Alla juklappar blev inhandlade på 2 timmar. Skönt.
Möte med Maritha. Blir alltid glad av våra möten. Nu är vi snart i box...
Nu äta liten sen lunch! Packa om väskan.. Till charlottenberg och möta min Man.
Ikväll ska vi ut och äta på The roof med Anders & Karin.
Bra att starta jullovet med lite firande.

Sumochsummarium: BRA start på mitt jullov.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback