:

En vanlig dag i en students liv börjar på biblioteket.
Är rutin nu. Kaffe, mandariner, färgpennor och rumpan på biblioteket.
9-14.
Miljöombyte. Mer kaffe och upp med böckerna på skrivbordet igen.
Har den äckligaste av äckligaste eksamen kvar. BLÄEE.
Kämpar för fullt.
Har insett att jag har så mycket att vara glad för idag. Jag har verkligen allt man kan tänka sig!
Och jag försöker tänka på det mer och mer...Man ska verkligen vara lycklig för de små sakerna i
livet.
Och njuta!! Njuta är viktigt.
Nu ska jag njuta av synfelt & kaffe. Sen njuta av en kall promenad med min vän Sanna.
Och ikväll ska jag njuta av besöket från min pojkvänn.
Tror mitt lilla lyckorus började redan igår när jag köpte toalettpapper med tomtar på:

Kommentarer
Postat av: designer jeans

This is certainly really a wonderful piece of writing, and you have covered every one of the chief points on the topic


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback