ÅPAnIk.

Idag har jag varit ett nervvrak!
André blev sjuk igår så fick vara hemma från jobbet - jag kom inte till Oslo.
Hade panik panik för att jag inte läst så mycket som jag trodde jag skulle få i helgen.
Gick upp 7 och började genast läsa.
André vaknade 11 och gav mig lite mtivations prat. Lugnade mig lite.
(Går inte med ord att beskriva hur bra du är för mig)
Åkte tåg och läste Heeela vägen.
Hemma, dödshungrig eftersom jag åt 2 smörgåsar kl 7 imorse!
Nu mat och mina nerver har lugnat sig!!
Har läst 9 timmar idag. Och mer blir det för snart kommer Erle & Lisbeth  hit innan träning och vi ska gå igenom
det viktigaste.
Ska unna mig att träna idag, även fastän snoret rinner! JAG behöver svettas och tänka på annat.
Tack för maten mamma :)
Ps. Världens bästa helg!! ÅÅH vad jag älskar att vara på SPA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback