Världens bästa helg!

Vilken helg. Helt underbar.
På fredag åkte jag & André till Fredrikstad, där Roar har båten. Packade oss in och sen iväg och åt kina mat.
SUPER GOTT eftersom jag endast ätit ägg, knäckis & tonfisk under veckan.
Hem till båten där vi såg lite på Tv och sen sov enormt gott.
Lördagen började med en god frukost innan vi åkte vidare mot strömstad och plockade upp Micka & André.
Styrde båten mot koster öarna där vi åt räkbaguette till lunch sen solade vi, drack lite öl & njöt av värmen.
Helt underbart att få lite sol på kroppen :)
På kvällen blev det mer öl, grogg på vissa herrar & sen middag ute igen!
Nu är jag hemma i Kongsberg med lite feber, snorig näsa och ond hals. Livet är inte lika härligt just nu...
Men det är bara att proppa alvedon, obligatoriskt imorgon & på tisdag.
Sen ska jag nog ta en tidig vecka & åka hem och plugga och fixa i stugan.
hhihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback