Tisdag.

Inne på min sista vecka här hemma i skogen. Nu ska jag njuta!
Mest njuter jag med målarpenseln i handen. Kör järnet nere i stugan.
Otroligt stel nacke och målarfärg över hela kroppen har det resulterat i.
Ska ner och njuta av utsikten över sjön och sjunga med till radiolåtarna!
Sen ska jag och mamma springa milen har jag bestämt. Om hon kan efter tandläkarbesöket.
Ska även packa ner lite kläder osv. för på Torsdag går flyttlasset till Kongsberg efter 6 månader här hemma.
Har verkligen fått mer-smak på hemma skogen livet. Det är ju här jag mår som bäst!
Men ska bli härligt att komma tillbaks till studentlivet också!
Nu ska jag fixa med lite betalningar & papper innan jag startar måla igen :)
Hej då sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback