Pust.

Vilken dag! Har varit minst sagt hektiskt. Förmiddagen - test för inledande tester.
(Klarade mig, men inte min bästa prestation direkt...)
Sen lite lunch innan vi gav oss an 90 linsen. OCH jag såg äntligen något på näthinnan - framsteg.
Gjorde en synundersökning på 1:e klass - klarade det galant (lite krångel med datorn men de är ju bara ovana!)
Sen ännu mera 90 lins, oftalmoskopi, cover test & retnoskopi.
Kom hem för en kvart sedan och nu är jag helt slut. Hela värden snurrar & jag ska bara äta upp min soppa, packa & sen ta en kaffekopp hos Sanna - SEN SKA JAG SOVA!
Kommer sova gott. Just nu så känns 3:e klass som det jobbigaste jag kommer vara med om!
Hoppas förkyldningen släpper så jag blir lite piggare. I morgon är det jag som åker till André och han skulle ta hand om mig, bädda ner mig, tända i spisen och laga middag. Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback