Onsdag!

Det närmar sig avfärd mot Norge. Känns faktiskt bra. Sista året kommer svicha förbi (som de föregående 2 åren gjort) När man tänker att man ska läsa i 3 år tycker man att det är en evighet. Men det går så fort!!
Så nu ska jag försöka njuta av mitt sista studieår på ett tag! Jag har inga planer att inom den närmaste tiden sätta mig i en skolbänk igen!
Idag spöregnar det och är 11 ° MYSIGT! Vi som ska på BarBord och äta middag ikväll jag och tjejerna!
Men men. Det blir säkert bra ändå- tjock tröja på!
Nu ska jag ner och kladda lite igen... Finns faktiskt inte så mycket annat att göra idag. Så det spelar ingen roll.
Coola jag & Ingvaldsson var på kusten! hihi. Premiär åket på motorcykel, oj vad det kittlade i magen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback