Måndag.

Började måndagen med föreläsning om spaltlampa - med en otroligt täppt näsa och lite feber var det ej jätte skojj.. Sen grupptimme - lärde oss lite spaltlampa.
Var kvar på skolan och tränade inledande tester, åkte sedan hem. Erle ringde och sa att jag skulle ha synundersökning imorgon på en student på första året optometri. GULP. jag som inte rört ett phoropter på 3 månader. Så jag cyklade tillbaka till skolan - gjorde de svåra testerna på Erle och testade utstyret på kliniken.
Sen hem. Läsa lite om de olika testerna.
Mat. Kände ingen smak alls...
Har fuskstädat lägenheten, orkar inte ordentligt. Och för att göra dagen ännu bättre slog jag i sönder min kaffekokare. MEN HERREGUD!
2:a gången jag gör det... Klantmaja.
Nu ska jag fortsätta läsa på tester så jag inte kommer sitta som ett fån på undersökningen imorgon. PHU.
Kul för de att ha en snorig optiker i ansiktet..
Lite bilder från helgen kan pigga upp:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback