Frustrerad.

Dumma dumma dumma lärare som inte fattar något.
(vi hade möte idag 2:a klass & 3:e klass)
Och fick återigen lite skäll för att vi inte är nog självständiga och läser tillräckligt mycket.
De sa att vi måste läsa minst 50 timmar i veckan.. Ha?
Vi vet att vi har sjukt mycket att lära oss och vi gör verkligen så gott vi kan, men kan de inte
någon gång ge oss lite snälla kommentarer?
Tydligen inte.
Man läser oftast mer än 8 timmar per dag. men Oftast vill man ha ett break och tänka på annat.
Men de förstår inte dessa dumma lärare, som för övrigt har enormt höga krav på oss.
Så i protest så åker jag till Oslo (eller det har varit planerat ganska länge...)
Jag behövde bara få ut lite frustration.
Nu ska jag KOSA på André.

Kommentarer
Postat av: sara

Jag vet du kämpar gärnet gumman. Jag fattar inte vart du får all energi o vilja till att läsa så mkt som du gör. Kom ihåg att man gör så gott man kan, mer kan ingen begära!!<3

2011-08-24 @ 17:35:34
Postat av: Pappa och mamma

Det är nog bara att få igång er lite...som de provocerar er!!!Ni gör så gott ni kan ju!

2011-08-24 @ 20:32:21
Postat av: Carro

Du är bäst kicki! Kom ihåg det :-) Ingen som pluggar så hårt som du.. precis som sara säger: man kan inget mer begära! Du fixar det galant :-) Puss

2011-08-24 @ 22:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback