Fredag!

Så har första skolveckan gått. Ja, tiden kommer flyga fram.
Igår var vi i skolan till halv 4.. Fullproppad dag med massa saker att göra (redan...)
Sen hem och äta lite nudlar. Innan det blev Bar-til-Bar med faddergruppen.
Mycket rolig & skojig kväll. Sanna & Jag lärde alla "botten upp och resten i håret".
Måste ju införa något svenskt.
På kvällen blev det klart att jag & André (ev. micka och André) ska åka båttur under helgen, så jag
fick gå hem och packa! Jag har längtat att åka båt länge nu!
Ska bara gå i skola lite först.. Får se hur länge vi håller på! Står till 3 på schema men hoppas vi slutar
tidigare.
Statestikk ska vi starta med idag. Känns en smula jobbigt faktiskt.
Men nu får jag dricka upp mitt kaffe och koka klart mina ägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback