Torsdag.

Som alltid är jag glad på TORSDAGAR! André kommer hem imorgon.
Veckorna går verkligen hur fort som hellst. Kan bero på att jag har min
kalender fullsmäckat med saker jag ska göra.
Igår var en bra dag, slet på praktiken något helt otroligt. 2 patienter hade jag hand om,
och båda var minst sagt knepiga. Tur att Elisabeth känner när jag inte "klarar" av så hoppar hon in.
Jag var helt tom i huvudet efter praktikdagen. Då hoppade jag och mamma i springkläderna ut och
sprang på blöta skogsvägar. Härligt.
Idag ska jag iväg och slipa glas i K-stad. Hoppas på att få mycket gjort! Och inte förstöra något... hihi.
Sen ska jag Luncha med Fridulinus som kommer till Karlstad (:
Och ikväll ska jag mysa med Caroline Falk. Kooos.
Kommer bli en kanon dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback