Önskar

Helgen vore längre... Svisch så är den över. Fredags åt jag, mamma, pappa och André supergod middag!! Somnade som 2 klubbade älgar.
Jobbade i Lördags och sen hem och sov på soffan innan jag gjorde mig iordning och åkte till staden. 
Fest med de bästa, helt ok kväll.
Igår åkte jag och André runt i alla stugor och fick mat.
Det var gott.
Nu har han åkt till Oslo och jag hatar måndag morgon när han smyger upp ur sängen och lämnar mig.
Men sånt är livet.
Idag ska jag jobba! Sista veckan nu innan jag får påsklov (: Det är så härligt och gå i skolan ibland!
Blir tyvärr ingen attack idag då jag måste sköta mina studier och skriva kasus. Men enda kvällen jag är ledig den här veckan! Så måste helt enkelt göra det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback