Ny dag.

Igår var en bra dag. Till att börja med. Praktiken rullade på bra - 2 undersökningar. Sara kom och vi kollade hennes syn (: Kul, så jag och Elisabeth slängde in massa olika tester. Hihi.
De som kommer till oss får iallafall en grundlig undersökning!!
Det är bra tycker jag.
Sen tränade jag Bodyattack med Frida. Så sjukt kul och ha träningskompis. Peppa varandra, se varandra ta i från tårna! Härligt!
Sen kom jag hem och åt kvällsmat.
Då började jag räkna på min ekonomi, och jag vet att jag är student och inte ska ha så mycket pengar. MEN jag vill..
Får helt enkelt börja leva lite snålare. Och försöka jobba så mycket extra som jag kan.
Nu är en ny dag. Elisabeth är ledig idag men jag är på praktiken ändå. Jag lär mig ju mer där än hemma ändå!
Dags att ta nya tag.
Och ikväll är det Bodypump! Hejja Hejja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback