Kasus.

Sitter och skriver Kasus för fulla muggar. Skriver om Sara. HIghi.
Är snart klar efter 3 timmar med näsan i böcker och artiklar.
Skönt att den närmar sig färdigt.
Och jag har faktiskt lärt mig något på det!
Skulle ut o springa, men min mage har strejkat hela eftermiddagen så den ville inte.
Haft så ont att jag nästan dött.
Men nu har den lugnat ner sig med massa vatten och lite rostat bröd.
Ska skriva klart nu sen ska jag nog hoppa i säng och ladda inför en ny
praktikdag! Fullbokat imorgon så kommer nog slita häcken av mig.
Sen är det jobbmöte på kvällen.
Gick promenad med min fina vän idag på lunchen. Njöt av Solen & bara pratade om det som fall oss in.
och jag njöt av att vara hemma i Arvika. Det är faktiskt otroligt härligt att
bo hemma och vara nära släkt och vänner! Och det bästa är att hela sommaren är kvar...

Kommentarer
Postat av: Sara

De är bara bäst när du är hemma. Tråkigt att vi inte kan ses oftare men får ta vara på alla små tillfällen som ges:) bättre än inget:) <3

2011-04-11 @ 22:18:26
Postat av: Carro

Sötnötter :-) Ni är görvälkomna hem till mig också :-) tycker vi kan ta en grillkväll framöver med grabbarna också!

2011-04-14 @ 15:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback