Helg.

Helgerna är så heliga. Vilken dag vi haft idag.
Sov som stockar. Vaknade och jag trodde att klockan var över 12, men när jag kikade upp var den bara 09:11.
Så skönt. Myste ordentligt på morgonkvisten eftersom jag alltid klagar på de lördagar jag måste upp och jobba.
Sen blev det frukost och golf tävling i trädgården.
Slängde ihop en morotskaka. Sen åkte jag, André och pappa till golfbanan och svingade.
Och jag känner hur golfsuget sakta men säkert kommer fram i mig. Kanske blir en bra säsong i år?
Tog svängen över stan, andré och jag köpte glass. Kom till bilen där pappa också hade inhandlat glass.
Så, ja vi åt 2 glassar helt enkelt. MEN det är ju vår.
Kom hem och jag och André la oss för en tupplur. i 2 timmar... SKÖNT.
Nu har vi varit och kikat på stugan vid sjön. Planera & fixar idéer.
Ja drömma kan man!
Nu inväntar mammas 3 rätters middag. Pilgrimsmusslor med sparris och parmaskinka.
Hel grillad Nötytterfilé & en citron och maräng tårta.
Jag kommer rulla efter den här helgen.
Men jag är glad.
LyxHelg.

Kommentarer
Postat av: sara

du är värd all lyx du!!<3

2011-04-16 @ 20:53:31
Postat av: Frida

Det tycker verkligen jag med! Härligt med två glassar :D pussokram från Rygge Lufthavn

2011-04-17 @ 10:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback