GodMorgon!

Gud vad trött jag är. Mamma släpade upp mig halv 6.
Hade kinesögon och håret mitt på huvudet.
Packade träningsväskan och släpade med mig mina ben till dagis.
Här har jag nu fått i mig lite frukost. Min mage klarar inte av att gå länge utan frukost.
Sitter och slurpar lite kaffe och laddar för en ny dag.
Igår var det otroligt hektiskt. Jobb. Promenad på lunch. Jobb. Möte. hem. dödstrött.
Idag blir det väl ungefär samma. Ska springa på HK innan praktiken. sen jobba.
sen hem och ev. springa med mamma.
Nu ska jag gå och se om det finns några mysiga barn att kosa med.
Ha en fin dag!!

Kommentarer
Postat av: Amelia

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback