3 års dagen.

Idag firar jag och André 3 år. Tänk att det fortfarande pirrar i magen när jag ser honom.
Det är Kärlek!
Vi startade dagen kl 5 med frukost tillsamans. Jag klev minsann upp och jojnade vid frukostbordet innan han åkte till Oslo. Sen smög jag tillbaks i hans stora morgonrock till sängen och sov vidare till kl 9.
Tog Jaggan till Arvika, gjorde ett besök på pappas jobb. Fick kaffe.
Sen HK, sprang i 45 min innan pumpen. Sara och jag var väl minst sagt omotiverade. MEN vi var där. Och vi gjorde vårt bästa för dagen.
Sen tog vi bilen till city, en bakadpotatis och skagenröra fick följa med hem till Saras balkong där sol och 32 ° väntade.
Myste, drack kaffe, åt kärleksmumms-muffins och bara satt och tjöta. En perfekt dag med vännen.
Sen tog jag mig till Hungvik och mina små barn. Vi lekte med vatten, åt glass i solen, hoppade studsmatta, cyklade, såg på film, åt mat, lekte kurragömma, lekte med dockhus.... Ja, vad gjorde vi inte.
Men roligt hade vi.
Nu ska jag inta sängen.
och avsluta med att säga att jag älskar André mest i hela värden. För alltid.
God natt.

Kommentarer
Postat av: Britta och Torgny

Grattis på 3 årsdagen från oss!!

2011-04-18 @ 22:32:29
Postat av: Carro

Grattis grattis :-)) Hus tycker jag låter extremt bra btw. En lägenhet i karlstad och sen har ni sommarstuga på sommaren :-) Huuuur bra låter inte det?? Puss min söta vän

2011-04-21 @ 09:19:07
Postat av: Thea Johansson

Ååh, grattis fina er! jag och Jocke hade också treårsdag nyligen! :D Mysigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback