Så.

Humöret var uppe igen. Som jag visste steg det rejält bara jag satte foten inne på gymmet.
Zumba var kanske inte min grej, men tänker ändå ge de en chans eller två.
Bodypumpen var helt klockren idag, alla övningar satt. Göött.
Hem o slängde i mig 2 ägg, gjorde mig iordning. Stack till Storgata 3, där alla
satt o hängde. Spelade drick- neger o president. Jag & Lisbeth endast med vatten i våra glas,
men lika glada ändå. 
Sen har vi varit en sväng på innergården på SIBU, men jag gick hem vid 11 tiden.
Nu är jag klarvaken och vrålhungrig. Ska ta o kolla upp lite middagstipps.
Imorgon kommer (efter många om och men) André hit. Vi har varit påväg
hem sisådär 3 gånger innan jag tillslut lockade hit honom.
Så ska skämma bort honom så de heter duga här i Kongsberg.
Nu ska jag nanna kudden.
Puss & Kram alla där hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback