Puff...

Jag ligger skönt i min säng. Har inte det minsta lust att
gå på träningen... Varm och mjuk säng Vs. kall och jobbig träning?
Jo. Jag ska pallra mig dit. Men motivationen sviker lite när man är
trött o sliten. Kommer känna mig 100000 gånger piggare sen.
Ibland måste man göra precis det motsatta vad huvudet säger.
När jag kommer hem blir det dusch, mat & rätt i säng.
.
Lyssnar på André pepp musik.
No Easy Way out.
Nu kanske jag taggar till lite.

Jag skulle nästan offra min höger arm för att
få sova med André en natt till.
I bilkön idag satt vi och pratade om
framtiden. Känns skönt att vi tänker lika
och är påväg mot samma mål.
Love you babe.

Nu snörar jag på mig springskorna och kör lite
löpning innan träningen.
hejpåsä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback