Okulär biologi.

Kaffe. Okulär biologi.
Har precis avslutat min städning.
Nu är det rent igen. Försår inte vart allt lort kommer ifrån!
Skolan idag gick bra, föreläsning. Skit bra föreläsare,
Man kan inte låta bli att lyssna för han gör det så intressant
och roligt. Såna föreläsare är bra!
Sen hade vi 4 timmar ledigt. Lisbeth och jag skrev ut papper,
skrev klart en optoteknikk uppgift, skrev mejl till massa leverantörer
om glas. Gjorde klart 2 par glasögon (jag höll nästan på att dö när ett par helt
perfekta glasögon, gjorda av mig gick av på skalmen...bara att börja om...)
Men gjorde ett par nya, precis lika bra och lämnade in de.
Sen hade vi histologi eksamen, kunde absolut inget, men hela klassen
fick bra hjälp av läraren. (Han vill inte ge oss någon omtenta)
Så alla kommer klara sig.
Och nu sitter jag här. Ska plugga, träna pump och sen packa.
Får se om jag hinner gå på quizen ikväll, tror icke det.
Är det någon som har lust att hämta mig i Töcksfors imorgon vid 5-6 tiden?
Ingen som har anmält sig frivillig, varken min pojkvänn eller min mamma...
Så jag får väl helt enkelt sitta på ett tåg i 3 timmar ensam + 1 ½ i oslo, när jag
kunde ha suttit i en skön bil tjatandes med sanna ist....
Jag är inte bitter.
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback