NöjdNöjd.

Nu är jag nöjd. Jag har skrivit ner alla mina patienter till Anamnese oppgaven
som ska vara klar på fredag. Erle översatte mina frågor som ska vara inne imorgon.
Har skrivit klart MCQ frågan som ska vara klar på Onsdag. Så alla veckans läxor är klara.
Hur skönt är inte det?
Jag tror jag fick all energi från mammas Älgbiffar,potatis och sås. Skönt att ha en "Curling-mamma".
Nu har jag dammat av alla ytor och städat ugnen.
Ska belöna mig själv med en timmes slappande och stickande.
Sen blir det Stepp. IiIi. Var ca 1110 år sedan jag var på de,
ska bli skojj.
Har lärt mig nytt vantmönster. Jag är en nöörd.

Kommentarer
Postat av: Pappa och mamma

curling mamma tycker att vantarna var jättefina....vill ha!!!

2010-09-06 @ 20:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback