ia.

Hade en bra dag igår. Skolan flöt på.
Lämnade in massa glasögon till betygsättning
(jag och maskinerna sammarbetade lite bättre igår)
Hittade min scarf med små blommor på i skolans kafeteria.
Jag är en slarver.
Smet från skolan en timme tidigare så mötte André
i Oslo och körde hemmåt.
Mat, soffläge och nanna kudden.
Idag har jag och andré legat i sängen och myst på morgenen
innan de blev rejäl frukost. Jag ska shoppa med Sara, ska man shopppa
behövs massa mat i magen.
Sen i eftermiddag blir de nog lite plugg, en springtur osv.
André och Roar står på garaget och lägger tak.
Är inte alls avundsjuk.
Jag ska umgås med fina sara istället för att stå på ett
tak när de blåser som attans.

Ha en fin lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback