Hejjahejjaj

Så. Kaffet är slut.
Jag har skrivit rent notater så jag
faktiskt kan läsa dom till eksmsamen.
Fixat till min anamnese så jag får godkännt på den.
Fixat alla inledande tester. Check. In med den!
Börjat skriva Generell patologi uppgifterna.
HEejjahejja.

Nu sitter jag iförd ett illa luktande svettunderställ och försöker
tagga till lite.
Måste vänta liiiite lite till innan jag tar med benen på springturen.
magen är för mätt än. Men nu har jag på mig träningskläder,
då måste jag ut. hur dålig känner man sig inte om man faktiskt
har på sig träningskläder OCH sen tar AV SIG dem utan att
ha tränat. En aningens dåligt samvete får man då.
Därför sitter jag och pluggar och stinker gammal svett.
Ingen återvändo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback