.

Så. Nu är jag glad.
(jag svänger otroligt i humöret idag)
Det är ingen katastrof. Jag är trotts allt klar med alla
glasögon som ska vara inne innan 15 oktober.
De andra har jag ända fram til jul på mig att fixa klart.
Andas Kristin.
Och jag har 4 timmar imorgon att slipa och svära över
dessa dumma glas.
När jag blir optiker ska mina assistenter få slita med de där!!
Nog om dumma glas. Världen går ej under...
Tur att träning finns så man får bli av med lite energi.
Så roligt när man faktiskt ser och känner resultat också.
Idag kände jag knappt bröst låten. Dags att öka lite.

Nu ska jag ta en dusch, för jag stinker äckel svett
och sen ska jag läsa lite okulär biologi innan jag ska
nanna kudden.
Och packa....
Får lön imorgon så jag unnar mig en tåg resa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback