!

Just nu kokar det i min hjärna och i min kropp!!!
Har precis kommit hem från skolan med en
eftermiddag på optoteknikken. Tänkte bli färdig med
de flesta glasögonen. IKKE! 5,5 timmar med slipning och skruvande och
fixa akser och grejer och jag är arg arg arg arg.
Jag hade sönder nästan alla som nästan var färdiga!!!
Allt gick åt helvete. PD blev fel 267389 gånger, glasen blev för små,
glasen hade 5 grader fel akse. Osv. Har haft oflyt HELA dagen.
Just nu känner jag för och lägga mig under täcket och grina
resten av kvällen. (jag är inte bra på att tackla motgångar...)
Men istället ska jag ta på mig träningskläderna springa skiten
ur löpbandet och sen ge gärnet på ett Bodypump pass.
Blir antagligen gladare och nöjdare då....
Sen tappade jag bort min fina scarf med små blå blommor på....
Och mina fötter stinker.
Så därför åker jag hem med André imorgon. För att jag är
arg och har illaluktande fötter....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback