.

Min dag blev inte helt som planerat.
Skola 8-14 stog på schemat.
Började bra. André blev sjuk igår och värre idag.
Så vid 12 bestämde jag mig för att vara en bra flickvän
och åka till Oslo.
Var i Oslo kl 2. Drog med honom till Legevakten.
Kan vara blindtarmen, magkatarr eller nått annat.
Skulle avvakta men fick papper till doktor till Oslo sjukhus
ifall de skulle bli kris om de i värsta fall är blindtarmen.
Sen köpte vi godis & dricka till sjuklingen. 
Jag KÖRDE bil från Oslo-Kongsberg (utanför trygghets zonen, har sagt att jag aldrig
i mitt liv ska köra bil i Oslo..)
Nu har jag bäddat ner André med en vattenflaska brevid sig och en godisskål.
Ett nytt Tv-spel.
En hektisk dag.
Nu ska jag plugga igen lite som jag missade idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback