Ellenbrittakristin.

(fin rubrik...)

Skolan har traskat på. Hängde faktiskt med på föreläsningen, UTAN kaffe.
Är lite imponerad av mig själv.
Men det kändes som de faktiskt var lite givande och kunna något om färgsyn
när man ska bli optiker.
Har fått en ny uppgift. Testa färgsyn. Ska leka med färgade klossar och titta på
siffror i en bok. Rena rama dagiset.
Sen var det lunch. 
Optoteknikk. Fick äntligen till ett par plastglasögon och sen lämnade vi in
en annan uppgift. Det går frammåt.
Men har fortfarande ont i huvudet. (Nu blir min kära mor orolig och kommer
säga att jag ska gå till doktorn, hönsmamma kallas det. Men jag älskar henne ändå ;) )
Men jag ska bota mit onda huvud med en treo och plugg. Och kanske ev. en springtur i
det kalla höstvädret senare.
Luft brukar vara bra! Eller en promenix med Lisbeth.
Nu ska jag dricka bubbel vatten och lära mig om ögats uppbyggnad.
OOOh så spännande.
Hönsmamman och Hilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback