Cornea och Sclera.

Sitter och försöker lära mig massa om Cornea & Sclera.
Det är för den som inte vet, delar av ögat.
Sånt som kan vara extremt bra att kunna för icke optiker folk.
Eller inte....
Jag har pluggat, sprungit 45 min (huvudvärken släppte jag av någonstans påvägen..)
Pratat med sanna och beslutat om dejt veckan efter höstferien, ätit tonfisk och
ris. Druckit kaffe och enorma mängder bubbelvatten.
Ska fortsätta med okulär biologi uppgifterna nu.
Borde plugga fotometri.......... Men de är så tråkigt och läsa
om glödlampor....
Så skiter i det.
dags att återgå till mina böcker.
Har någon sett min kamera? Är den hemma pappa? (pappa brukar nämligen ha koll på sånt som jag inte har koll på)
Har någon sett min ipod laddare?
Jag är slarvig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback