Bradag

effektiva har vi minsann varit idag.
Skola 9-18:20. Inte illa inte illa.
Men nu behöver jag inte ha dåligt samvete för att
jag åker hem IMORGON. redan. Ja.
Och världens bästa Lottie plockar upp mig på gardemoen
så åker vi tillsamans hem till skogen. 
Ska bli sjukt kul o se henne för den delen också!!

Och på Fredag kommer jag få se André igen.
Jag längtar efter honom en hel massa massa!!
Ska pussa honom sönder och samman när vi ses.
Sen är jag helt öppen för förslag hela helgen.
Ska se mamma & pappa, svärföräldrar och vänner.
Låter som min lång helg kommer svicha förbi.
Nu ska jag packa väskan så den är klar tills jag
och lisbeth ska springa till tåget imorgon!
Är det möjligt att vara så kär efter 2 ½ år?
Antar det. Nu skickar jag godnatt pussar
till han. Bara för att jag är lite för lycklig
och glad.
Puss älskling.

Kommentarer
Postat av: André

Har vi varit ihop så länge??

2010-09-14 @ 22:20:37
Postat av: Kristin

Ja...eller nej förlåt. 2 år och 5 månader....

Men vem räknar? ;)

2010-09-14 @ 22:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback