6/9

Måndag. Sovmorgon till 10. behövdes!
Var helt slut efter tågredan igår.
Hade lite info om hur man skriver rapporter.
Sen föreläsning i 3 timmar. Jag var som en 5 åring med olidligt mycket spring i benen
den sista timmen. Det är absolut för länge att ha föreläsning i 3 timmar
med massa massa information!!
Erle och jag käftade lite på våra hyresvärdar. En hyra på 4650 NOK den här månaden
för en 19 kvm lägenhet är inte okej...
Nu är jag hemma, har tagit mig ett mellanmål och ska vila lite innan jag börjar läsa
på något roligt. Ha.
Som vanligt när Kristin richardson får för sig något i sitt lilla huvud går det ej att släppa.
Just nu surrrar det endast tankar om ny dator i mina små hjärnceller.
Ska bara komma på vad som pasar mig så får vi se sen.

Ha de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback