29.09.10

Så, nu är snart Onsdagen gjord. Hej&Hå vad tiden går.
Nu är det snart helg. OCH HÖSTFERIE.
Skönt ska de minsann bli.
Har haft 6 timmar föreläsning. OCH hör och häpna, jag hängde med på alla
dessa sex lååånga föreläsningstimmarna. KlappKLapp på axeln.
Sen var jag på linskontroll som tog evigheter för studenterna skulle titta på ALLT
i mina ögon. KOm hem och slängde i mig mat, gick över till erle och satt och tjöta innan
brandlarmet gick och vi gick ut. Brandmannen tyckte vi var sega. vi hade tydligen brunnit upp på
4 minuter. ack s´å de kan gå.
Nu har jag legat i sängen och grinat åt nya ONe tree hill. Käänslig.
Nu ska jag ta med mig mina spinningskor och ta mig an sykkel 75. Hejjahejjja.
Får studera imorgon helt enkelt. 
Så får det bli.

Titta vilka söta vänner jag har.
HUIhi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback