21.09.10

En aningens irriterad Kristin Richardson sitter på sin stol...
Skola - föreläsning om färgsyn.
4 timmar ledigt.
2 timmar optoteknikk.
Köpt födelsedags present till Lisbeth.
Ätit middag.
Gjort en kladdkaka till födelsedags fikat ikväll.
Och nu till varför jag är irriterad....
Pratade med andré i telefon samtidigt som jag plastade in kladdkakan
bredvid mig hade jag en kopp nybryggt kaffe.
Råkade (klantig som jag är) välta koppen med kokhett kaffe
över mitt golv inklusive mina fötter.
Hoppade in i duschen med fötterna och spolade kallt vatten
på de.
Så av denna lilla klant händelse blev jag fruktansvärt irriterad på mig
själv. 
Är även lite irriterad på att jag ev, kanske inte kommer se André till helgen.
Han är min helg. och nu ska vi kanske inte ses. 
Om jag inte åker hem det vill säga.....
Ska tänka ut en bra lösning när jag och mina 2 sönderbrända
fötter går och pumpar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback