19.09.10

Idag ska det avgöras vem som ska styra landet de närmaste 4 åren.
Spännande.
Hade en underbart skön lördag igår.
Jag & André sprang milen. Tog en bastu & en öl med mor och far.
Sen väntade 3 rätters middag med mamma, pappa, mormor och André.
Parmaskinka & sallad till förrätt. Oxfilé och rödvinsås till huvudrätt
och en panacotta till efterrätt. Alla blev proppmätta och halvsov i soffan kl 11.
Skönt.
Idag har jag & André haft andra världskrig i form av brottnigsmatcher.
Sen åkte han hem, kanske blev han lite arg när jag vrängde knytnäven
i anisktet på honom?
haha. Vi har bra roligt tillsammans. Nu är jag ensam.
ska ta och plugga lite innan jag & pappa ska åka och rösta.
Sen blir det 15 års kalas för Kusin Martin och sen
mys med Sara, Ola, Micka och André x 2.
Tipptopp helg.
Imorgon åker vi tillbaks till norge igen!
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback