14.09.10

Ruskväder. Regn & Grått.
Har haft en sån där underbar natt där jag bara vridit och vänt mig.
Vid halv 2 tiden åt jag en tidig frukost..
LÅg och vred mig ett tag till. Sen somnade jag kanske vid halv3, 3 tiden.
Men vaknade lika pigg kl 7 när André väckte mig.
Jag börjar skolan kl 9. Ska ha möte och lyssna på alla folk som ska
klaga i klassen ( vi har en riktig klag klass)
Jag, Erle & Lisbeth sitter mest och blir irriterade...
Sen är dagen fullspäckad fram till kl 4. Blir kanske kvar en stund till.
Får se hur humöret är.
Ska på Bodypump kl 6 om allt går som planerat.
Har lite lite lust att göra massa massa optoteknikk och åka hem på onsdag kväll.
Då får jag verkligen långhelg. Får se hur mycket jag hinner idag, om jag
har lust att offra Bodypumpen.....
En fin sommar kväll på sjön med fina kusiner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback