13.09.10

Måndag morgon. Den kunde ju inte börjat bättre. kl 07:00
ringde André och väckte mig. (hade egentligen planer om att gå upp då..)
Men han sa till mig att sova lite till, och jag var väl inte helt
emot denna idé. Somnade om, sov  en extra timme.
Nu har jag ätit Bamse frukost. Förstår inte att jag varit en sån människa
som hatat frukost. När jag var liten var frukost något av de
hemskade saker jag visste.
Jag har iallafall sovmorgon till kl 11. Skönt. Nu ska jag plugga
lite är tanken, försöka vara lite duktig.
Tror jag kommer spendera en massa tid på skolan den här veckan.
Massa massa att göra.
Men det är roligt också!! Man får inte glöma det..
Dags att sätta fart med Visuell persepsjon då!
Ha en fin Måndag!!
(jag vill åka på spa igen...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback