Trött.

Ååå. Drabbades precis av en trötthetsvåg.
6 timmar av föreläsning gör att huvudet är proppat med information!
Det borde inte vara lagligt att lära sig så mycket på en dag...
Men är hemma. Så ska ha liite vila innan jag sätter igång med
dagens skolarbeten. Skriva rapport. Som vanligt.
Sen ska jag packa. Packa är kul, för då närmar sig helgen (:
Idag spöregnar det. Vilket resulterat i att man har blivit totalt genomvåt
innan vi kom till skolan imorse och precis när man torkat, ja då cyklar man hem
i lika mycket spöregn och blir lika blöt igen...
Men dagen började så bra! Jag klarade retnoskopi testet!!
Skönt. Jag kanske faktiskt kan något ändå.
Ha. 
Inte dumt.
Kändes faktiskt otroligt bra.
Nu ska jag dricka bubbelvann och starta mitt pluggande.
Och ikväll ska jag träna.. IIIIi Det tuffaste passet på hela veckan.
Spinning intervaller 75.
WoohoOo.
titta vilket fint smycke jag fick an Lisbeth & Björn i födelsedagspresent (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback