söndag

Redan söndag. Mitt lov är snart slut. eller är ledig imorgon också iof...
I fredags åkte jag, mamma & André upp till Borlänge. Mötte upp pappa
och vi handlade lite innan vi åkte till Kajsa och Johan. Fixade iordning
födelsedags middag åt systeryster. Åt tillsamans med Johans föräldrar.
Kajsa fick paket och i vanlig ordning tog detta ca 1 miljon år för henne att öppna.
Jag & André bodde på Hotell. Lyxigt.
Men det bästa är ju hotell frukost!!!
På lördagen så shoppade vi mera! Jenas, 2 tröjor åkte med hem.
Var en tur i Falun också. INnan jag, pappa & André åkte hemmåt.
På kvällen gick vi till Kusinerna och firade Frida som fyllt 19 år och ska
ut och resa, ända till australien. Så sa hejdå till henne innan jag och andré
med mätta magar åkte hem till Charlottenberg.
André har åkt och spelat golf med Anders och jag ska plugga!!!
Har slarvat under veckan så får ta ikapp lite nu.
Hade tänkt en springtur, men vädret ser inte så lockande ut.....
Den som lever får se.
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback