Prosit.

Jag nyser och snorar som en galning.
Jaja. sånt är livet.
Bara att vänta att baskilusken försvinner från min kropp.
Snart hoppas jag!!
Vill ut o springa i höstluften.
Men jag och Erle fick snällt ta en promenad till skolan imorse....
MIN CYKEL HADE PUNKA IGEN!!
2:a gången den här veckan.
Hur är detta möjligt.
Så jag har sponsrat Kongsbergs cykelbutik med 400 NOK på 3 dagar.
Kul för dom. Eller de behövde det nog eftersom 2 av deras cyklar hade
blivit stulna, 40.000.....
Så då är jag snäll och ger de lite pengar för min dumma cykel som får punka.
Man ska alltid försöka se det från den ljusa sidan ;)
Nu ska jag skriva klart rapport!
Den ska in idag!
Så slipper jag den sen.
Har iof 2 veckor till på mig. Men eftersom jag är sjuk och
inte får träna (märker ni en aningens bitterhet hos mig?)
Så ska jag viga mitt liv åt pluggningen.

imorgon har vi test. Retnoskopi. Kan gå precis hur som hellst.
Men vi har ju börjat bli positiva människor här i Kongsberg,
så klarar vi det inte så får vi ju mer träning på det tills vi ska
konta och därefter lär vi oss det mycket bättre.
Ha. Positivt väl?

Nu ska jag sätta igång.
Bubbelvatten, nässpray, treo & toapapper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback