Måndag.

Så, nu är jag hemma i Kongsberg igen.
Känns som det enda jag gjort de senaste dagarna är att
åka bil...
Har sagt hej då till André, ses inte på över 1½ vecka. Buuuhuhu.
Han ska leva lyxliv nere i spanien, har tjuvkikat på deras schema.
Jajaja. Lyxkrog efter lyxkrog.
Han får det nog hyfsat bra (:

Jag har packat upp min ENORMA packning. Att jag aldrig lär mig..
Ätit frukost nr 2. 
Nu ska jag plugga fotometri med erle snart. Försöka grilla några hjärnceller.
Sen blir de lite städa, mer plugg & ikväll stepp om min mage
tillåter, har drabbats av jordens värsta mensvärk. 

Men nu är det dags att starta måndagen. PluggPluggPlugg.
Tror jag hittat lite motivation igen.
andré har förmågan att få mig motiverad till det mesta och efter
1 ½ timmes tjattrande i bilen igår, hittade jag nog min motivation.
Tack A!!


Jag saknar Elis, hoppas han har det bra i katthimmeln gammelgubben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback