Lång dag.

Dagen som började sååå bra.
Jag tog ut cykeln ur cykelstället, punka. Hjulet helt jätte platt.
Tur att vi var ute i god tid och jag och Lisbeth kunde knalla till
cykelaffären och fixa. Tur att det finns såna som kan sina saker.
200 NOK fattigare. men en cykel som man kan använda.
Lisbeth och jag blev nästan klar med ett par metall briller.
Skönt.
Lunch.
Sen blev vi droppade och fick känna på hur det var att
ha åldersseende.
SÅ nu ska jag aldrig mer klaga på att pappa eller mamma sitter och
läser tidningen på långt avstånd. För jäklar vad det var jobbigt att inte kunna se
något på nära avstånd.
Sen fixade vi lite färgsynsoppgave.
Sen retnoskopering.
Fick till det hyfsat, men inte helt. 2 dagar kvar att öva!!!
Nu har jag ätit middag. ätit X antal mandariner
och ska skriva rapport!
Jag väntar med träningen eftersom mitt lår är mysko...
Pump känns inte optimalt en dag som denna.
Och den absolut bästa saken med dagen är att André
är hemma.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback