Jaa.

Dagen blev inte helt som vi tänkt oss. 
Första års labben var bokad och kliniken lika så.
Bara att traska hem och ta ett intensivt retnoskopi pass imorgon
8-11 och sedan efter kl 17.
Har precis städat alla skåp i köket..(låter lyxigt när jag kallar det kök!)
Halsen gör inte dunder ont längre, bara små känningar.
Men min näsa har börjat rinna och snora.
Mina ben är sugna på att träna iallafall.
Men vet ju att jag inte får.......
Ska ta ett tag i mitt pluggande.
3 flaskor sodastreem bubbelvatten ligger på kylning
så ska återigen försöka drcika bort min förkyldning.
Skulle haft honung, morfar säger alltid att man ska
dricka honungsvatten när man är förkyld.
Så kanske de hinner försvinna till halv 8 ikväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback