försvinn.

Jag som förra veckan sa att jag inte varit sjuk på länge....
Här kommer det som en paket på posten: HALSONT.
Började smått i eftermiddag och har utvecklat sig.
Jag har druckit 3 soda streem flaskor i hopp om att det ska
ta med sig halsontet ner i magen under natten.
SÅ mitt pluggande gick sådär i eftermiddag.
Skrev lite rapport iallafall och läste om retnoskopi.
Man kan inte vara hyper duktig jämt.
Sen unnade jag mig en ont-i-halsen-må-bra-film.
Med mina stickor som sällskap.

och nu ska jag och min onda hals & huvud sova.
Och jag tror innerligt på att jag kommer vakna upp
som en solstråle och mitt halsont kommer vara bortblåst!!!
(Positivt tänkande är det enda rätta att göra i såna här situationer)
GOD NATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback