....

en sån här jag kan inte sova natt.
2 nätter den här veckan har jag inte somnar förräns kl 2.
Vilket är irriterande eftersom jag tycker om att sova mina timmar.
Så nu är jag trött. trött.
Äter frukost nerbäddad i sängen... man får det när man är trött.
Har lite lätt träningsvärk i hela kroppen. Och vill hellst av allt bara somna om.
Men nu ska vi tänka positivt, och man klarar sig med 5 timmars sömn.
Nemas problemas.
Idag ska vi ha okulär biologi med Dick. Sen skriva rapport. 
Sen hem. Plugga Plugga. 
Sen ska jag unna mig träning: Zumba (ger det ännu en chans..) Och Bodypump.
Hoppa in i duschen, iväg till lisbeth och prata igenom föredraget.
Hem. Packa. 
Direkt i säng.
Och Vips så är det Fredag och jag får åka hem, och äntligen får jag
se André igen....
gutten min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback