Ackackack hjärnceller.

Försöker få in något om glödlampor. Mina hjärnceller verkar inte vilja snappa upp
så mycket av denna otroligt intressanta information. 
Hoppas att det sjunker in när jag tränar sen. (har trotts allt pluggat heeela dagen!)
Har varit duktig, klappklapp på axeln. Skönt att känna sig lite duktig.
Ska läsa tills jag går och tränar sen vid 8 tiden.
Sen kommer mitt huvud vara helt slut.
Har ätit en smaskig lax-sallad och druckit kaffe.
Bra kombination till plugg. Mätt i magen och pigg av kaffe.
Tyvärr är min mage inte så pigg, men trottsar den och ska
steppa runt en timme sen.
Ibland är det bäst att inte lyssna på kroppen, göra det motsatta!
Men nu ska vi ha en liten mini paus och sen återgå till fotometrin.
Hej&hå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback