26/10

Snart är oktober över.
Då är det november.... eksamen....
Men snart december och jullov. Hihi.
Den här terminen kan ha gått fortast i världen!!
Men det är roligt. Då är vi snart klara och ska kastas ut
i den riktiga vuxenvärlden och Jobba.
Tss.
En sak i taget, först ska jag lämna in en miljon rapporter
och överleva massa eksamen...
Jaja.
Idag hr vi sovmorgon, men som vanligt är vi på skolan tidigt.
Jag och Libseth ska skriva på vårat muntliga framförande i
optoteknikk. Sen blir det kontrastsynstestning.
och dagen avslutas med samsynrapport.
Sen ska vi ha biokjemi quiz med barnen.
Sen ska jag tvätta kläder och plugga själv.
Så träningen får nog vänta idag.
Men det är sjukt härligt att vara igång igen.
Efter en veckas sjukdom brukar man vara seg och
inte orka så mycket på träningen.
Men igår orkade jag mer än vanligt.
Kanske är bra att vara sjuk då och då.
Nej. Nu ska jag ta och cykla till skolan!!
Ha de!

Kommentarer
Postat av: sara

Blogga mera, blogga mer! HAr tråkigt om dagarna o vill läsa o se vad du sysslar med :)

2010-10-27 @ 14:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback