19/10

En ny morgon, En ny kopp kaffe och Vi är redo för dagen. Börjar inte förräns kl 1!
Och här sitter jag uppe.Tokigt.
Jag ska plugga lite innan och sen ska jag och Lisbeth fixa klart optoteknikken. Kl 1 ska vi bli droppade i ögonen och få känna på hur det är att vara gamal och inte ha någon ackomodation.
Kan bli spännande.
Sen blir det en eftermiddag på förstaårslabben då vi ska retnoskopera.
Måste bli duktig!!
Funderar på om jag ska avstå från min träning idag, är jätte öm på lårets frammsida
och det är inte träningsvärk. Aldrig kännt något sånt förr.
Men vi får se hur dagen utvecklar sig.
Nu ska jag läsa i denna roliga bok om presbyopi så jag kan slänga ihop en rapport i eftermiddag.
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback