05.10.10

Så. Tisdagen över. JAG VILL ATT TIDEN SKA STANNA UPP LITE.
Min höstferie/studieuke går alldeles för fort.
Idag har jag & André pluggat (eller jag skrev önskelista...)
Bråkat om vem som skulle köpa kaffe, ingen av oss ville gå in och
köpa. Det resulterade i inget kaffe köp eftersom båda är extremt envisa.
Sen har vi kosat, vi trodde att vi inte skulle få se varandra på över 2 veckor.
Men han fick ledigt hela veckan och kan därför följa med till borlänge till helgen.
Jippieejej.
Jag tog tåg till K-stad, en snabb fika med världens sötaste Caroline.
Sen shoppade jag och mamma upp K-stad.
Jag fick med mig: Nya Nike träningskläder, 2 par skor, en tröja, mössa och
en ny svart klassisk klänning. Fin fint!
Nu sitter jag i mina nya träningskläder stickar vantar och ska snart nanna kudden.
Imorgon ska jag upp tidigt, plugga, sen staden lunch med sara innan jag ska sätta
mig och bli höstfin. Klipp och färg!
Sen hem, köra mormor till symöte. Sen ska jag och mamma springa.
Dagarna svichar förbi!
P&K

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja blev glaaad att du kom på fika :-) Meer sånt. Richard och falk-tajm :)

2010-10-06 @ 14:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback