Prio

Skolan gick bra! Föreläsningen var bra. 
Hade framförning av våran rättelse av rapport. 
Sedan grupptimme, och emellan där blev jag äntligen klar med
mina glasögon! Lovley!!
Tog en tur på stan, Erle kollade på dator och jag postade brev.
Hem och åt mellanmål.
Har pluggat ORBI. Prioriterar skola idag.
Har kommit fram till att jag inte har tid att träna varje dag längre.
Sånt är livet.
idag satsar vi helhjärtat på min markeringspenna och näsan i boken.
Vill inte sitta på eksamen och känna att jag inte kan något. Uscha.

Det är konstigt att månen kommer upp vid kl 5 på eftermiddagen. 
Men det är ju vinter. Har haft en jätte fin dag här, sol och -10 grader.
Och det ska snöa hela helgen. IOiIi.
Längtar så till Jul.
Och om prick en månad får jag jullov. (:

Bäst att plugga vidare så jag verkligen förtjänar mitt jullov sen.
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback