Om man skulle..

Jag är sugen på att skolka...
Jag vill hem.
På fredag har vi en grupptimme - en uppgift som jag ska göra på Domus Optik hemma.
På Torsdag har vi Okulär biologi - OM vi nu har någon sal att vara i.. 2 timmar...Erle kan lyssna åt mig.
Hon kan få mina öron med sig.
Jag vet att jag skulle vara duktig den här terminen och inte skolka.
(Har missat totalt 2 föreläsningar!!)
Mjaaa, får tänka på saken lite. Om det är värt att missa Dicks föreläsning.
Nu är jag mätt i magen. Tonfisk och pasta. (Har ej någon mat i kylskåpet..)
Nu ska jag läsa Farmakonologi.. Orkar inte med något mer avancerat idag.
Har köpt nya understrykningspennor också, min tog slut.
Det är ett tecken på att man läst mycket....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback